COLEGIUL ENERGETIC, Râmnicu Vâlcea

Acasă » Uncategorized » Colegiul Energetic are în derulare patru proiecte Erasmus+

Colegiul Energetic are în derulare patru proiecte Erasmus+

Erasmus+ este programul Comisiei Europene în domeniile educației, formării, tineretului și sportului pentru perioada 2014-2020. La nivel european aceste proiecte creează „punți” de legătură între parteneri din mai multe țări,  scopul  lor fiind acela de „a crește cooperarea internațională prin dezvoltarea de produse educaționale de calitate și inovatoare. Având în vedere faptul că în cazul proiectelor de mobilitate accentul este legat de dezvoltarea persoanelor (fie beneficiari, fie personal al organizațiilor implicate), parteneriatele strategice le completează în mod natural prin accentul care cade în special pe dezvoltare organizațională”.

p21.jpg

Din anul școlar 2015-2016, la Colegiul Energetic din Râmnicu Vâlcea se desfășoară parteneriatul strategic (Acțiunea Cheie 2) ”Learning platform: Young people Entrepreneurial skill development possibilities”/ ”Platformă de învățare: Posibilități de îmbunătățire a competențelor antreprenoriale în rândul tinerilor” (Număr de referință: 2015-1-LV01-KA219-013417_3), alături de școli din Letonia, Turcia, Spania și Croația, care va continua până în anul 2018, fiind coordonat de prof. Codruța Elena Țenea.

Din septembrie 2016, Colegiul Energetic derulează trei noi proiecte Erasmus+:

  1. Present pour le Futur: proteger un espace naturel dans nos regions touristiques”/ „Prezent” pentru viitor: protejarea unui spațiu natural în regiunile noastre turistice (2016-2018), Număr de referință: 2016-1FR01-KA219-024036_3, alături de școli din Franța – coordonator, Germania, Turcia, Polonia. – parteneriat strategic (Acțiunea Cheie 2) – coordonator, prof. Ana Maria Udrescu;
  2. ”In A Far Away Land: Refugee Children”/ ”Undeva departe: Copiii refugiați” (2016-2018), Număr de referință 2016-1-TR01-KA219-033904_2 alături de școli din Turcia, Spania, Portugalia, Italia și Grecia. – parteneriat strategic (Acțiunea Cheie 2) – coordonator prof. Codruța Elena Țenea;
  3. ”STARS – Specific Trening Aiming at Renewable energies and Sustainability/ Formare specifică urmărind energiile regenerabile și dezvoltarea durabilă” (2016-2017) , Număr de referință: 2016-1-FR01-KA102-022859,parteneriat de mobilități (Acțiunea cheie 1) – coordonator prof. Codruța Elena Țenea.

Tematica proiectelor este foarte diversă și adresată atât elevilor cât și profesorilor, cuprinzând activități de formare a competențelor lingvistice, antreprenoriale, TIC, sociale. Noile proiecte vin ca o continuare firească a celor deja derulate: „Energy and Employability – local solutions for new challenges”/ „Energie și inserție profesională – soluții locale pentru noi provocări”, ”A Statistic and Scientific Research on Biodiversity/ Cercetare științifică și statistică a biodiversității”.

             Acțiunea Cheie 1 (KA1) sprijină mobilitatea cursanților și a personalului și oferă oportunități de învățare și experiență profesională în altă țară.

             Acțiunea Cheie 2 (KA2) – cooperare pentru inovare și schimb de bune practici, sprijină parteneriatele strategice transnaționale ce urmăresc să dezvolte inițiative și promovează inovarea, schimbul de experiență în domenii de actualitate.

În viziunea Strategiei 2020 – educația, formarea, tineretul și sportul pot avea o contribuție majoră la abordarea schimbărilor social-economice, principalele provocări cu care Europa se va confrunta până la sfârșitul deceniului.

Prof. Codruța Elena Țenea

 Prof. Ana-Maria Udrescu

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: